Ben 1 Hafta Önce Üsküdar'da Telefoncuya Gösterdim N73'ü Kaça Alırsınız Diye Bana Dediği Fiyat 130 Du.. Tabi Kendi'de Komisyonunu Koyucaktır Satarken.

Fiyat Bana'da Pahalı Geldi.

Hayırlı Satışlar..