• 06-10-2009, 18:11:04
    #46
    bende almak isterim dediğin gibi olursa. bu geliş ne zaman olacak peki zaman belli mi aşağı yukarı.
  • 06-10-2009, 18:13:43
    #47
    death_angel35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende almak isterim dediğin gibi olursa. bu geliş ne zaman olacak peki zaman belli mi aşağı yukarı.
    Arkadaşlar üniversiteye giden varsa söyleyebilir mi? benım daha ilk senem
  • 06-10-2009, 18:15:09
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Üniversitenin sitesinde yazabilir tarihler. Veya mail atarak sorabilirsin. Bekliyoruz heyecanla

    Düzenleme : Rize Üniversitesi'nde misin?
  • 06-10-2009, 18:16:43
    #49
    Hocam peki senin kendi üzerine kayıt etme ihtimalin var mı telefonları? Mesela 200TL versek sen kendi adına kaydettirsen olmaz mı? Çünkü pasaport işi biraz zora sokacak gibi.
  • 06-10-2009, 18:17:33
    #50
    Boşuna heyecanlanıyorsunuz
  • 06-10-2009, 18:18:07
    #51
    husay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşuna heyecanlanıyorsunuz
    Neden?
  • 06-10-2009, 18:19:59
    #52
    krsd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversitenin sitesinde yazabilir tarihler. Veya mail atarak sorabilirsin. Bekliyoruz heyecanla
    Düzenleme : Rize Üniversitesi'nde misin?
    Hayır Kocaeli Üniversitesi
    anilptc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam peki senin kendi üzerine kayıt etme ihtimalin var mı telefonları? Mesela 200TL versek sen kendi adına kaydettirsen olmaz mı? Çünkü pasaport işi biraz zora sokacak gibi.
    Hayır..
    husay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşuna heyecanlanıyorsunuz
    Bende merak ettim neden?
  • 06-10-2009, 18:22:20
    #53
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    y4sin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır Kocaeli Üniversitesi
    ben de kocaeli üni deyim. hangi bölüm
  • 06-10-2009, 18:24:10
    #54
    manishing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de kocaeli üni deyim. hangi bölüm
    Hele şükür Bizim okul ne zaman tatile giriyor?