Apple® - iPhone 3GS with 8GB Memory - Black 79 $
Bundan bir tane almak istiyorum.
Ne zaman getirebilirsin?
Gittigidiyor üzerinden alabilir miyiz?
Gelince Eskişehir'e kargo ile yollama imkanın var mı? Yoksa eğer İstanbul'da babam var ona elden teslim edebilirsin.
Orjinal iPhone 3GS
96
●4.846
- 06-10-2009, 21:52:08OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTamamBy_MEM0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt işlemi en fazla 1 ay içinde yurt dısına cıkıp girmiş bir passportla yapıyorsunuzbLackdiamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
450 Tldir..MafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilip bilmeden yazmayınız lütfen! ben daha önce bu işi yaptım kaç defa laptop v.s getirdim!sinanandirman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gitti Gidiyor v.s yapmıyorum Sadece Elden satışBarney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözleşme şöyle daha önce bir şahıs giderken bana tam 3 laptop istedi ve onları aldım getirdim adam caydı ve elimde kaldı aslında elimde kalmadı hemen kapıldı ama böyle bir durum olmasın diye sözleşme türü bişi yapabilirimBarney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-10-2009, 22:04:19amacım konuyu baltalamak değil.
yalnız benim bildiğim aynı marka/model üründen yurtdışından 2 den fazla sokamıyorsunuz siz bu sorunu nasıl aştınız/aşacaksınız?
ve At&t ile anlaşma yapılmadan satış fiyatı 700$ civarı birşey siz ürünü nasıl bu kadar ucuza temin edeceksiniz? - 06-10-2009, 22:04:20bu kadar isteği nasıl karşılayacaksınız acaba onu merak ediyorum türkiyeye ne kadar ürün sokabileceksinizki.
- 06-10-2009, 22:11:38Amerika'dan getiriyorum orda fiyarları 8 Gb ın 79 $ ben masraf v.s 180 Tl ye getiriyorum gümrük meselesi bana ait dedim sizinle sorun olmıcak...just1c3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yukarıdaki mesajımdaki dediğim gibi gümrüğü sorun etmeyin sorunsuz - kutusunda - açılmamış - orjinal mal elinize ulaşacak mı? önemli olan budur bence..bykarizma07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
*edit: Birazdan amcamı arıyıp bu kontrat işi sorup buraya sonucu yazıcam, ona göre satış iptal olabilir(time22:18) - 06-10-2009, 22:24:09şuanda ararımda ben onu çaldırıyorum o beni arıyor şuan şirkette meşgul sanırım çaldırdım aramadı hala bende herkese Türkiye - Turkcell'in inadına bu fiyata iPhone satmayı çok istiyorumanilptc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle