• 06-10-2009, 21:27:07
    #82
    Üyeliği durduruldu
    Apple® - iPhone 3GS with 8GB Memory - Black 79 $

    Bundan bir tane almak istiyorum.
    Ne zaman getirebilirsin?

    Gittigidiyor üzerinden alabilir miyiz?

    Gelince Eskişehir'e kargo ile yollama imkanın var mı? Yoksa eğer İstanbul'da babam var ona elden teslim edebilirsin.
  • 06-10-2009, 21:29:14
    #83
    Üyeliği durduruldu
    Sözleşmeden kastın nedir?
    Direkt olarak getirip burdan teslim etmiyor musun? Pasaport işi bize aitse sorun değil o halledilir.

    Kontrat işi tam olarak ney oluyor? Açıklayabilir misin?
  • 06-10-2009, 21:52:08
    #84
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 3GS with 8GB Memory - Black 79 $ tum masrafları ıle beraber pm yollayınız.
    By_MEM0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi sonuna kadar oku
    Bunun fiyatı 180 Tl
    yabildim.Eğer gerçekten getirme durumunuz olursa sözleşme yapabiliriz.
    Tamam
    bLackdiamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz bunların açılışı nasıl yapıyoruz. Konuyla ilgili detaylı pm atar mısınız. Kayıt nasıl oluyor.
    Kayıt işlemi en fazla 1 ay içinde yurt dısına cıkıp girmiş bir passportla yapıyorsunuz
    MafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 3GS with 32GB Memory - Black 239 $
    ile ilgili gerekli bilgileri atabilir misin acaba ?
    450 Tldir..
    sinanandirman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence tam bilginiz olmadan kesin getirilip getirileceğini bilmeden milleti heveslendirmeniz yanlış tam emin olun ona göre konu açın.
    Bilip bilmeden yazmayınız lütfen! ben daha önce bu işi yaptım kaç defa laptop v.s getirdim!
    Barney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple® - iPhone 3GS with 8GB Memory - Black 79 $
    Bundan bir tane almak istiyorum.
    Ne zaman getirebilirsin?
    Gittigidiyor üzerinden alabilir miyiz?
    Gelince Eskişehir'e kargo ile yollama imkanın var mı? Yoksa eğer İstanbul'da babam var ona elden teslim edebilirsin.
    Gitti Gidiyor v.s yapmıyorum Sadece Elden satış
    Barney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşmeden kastın nedir?
    Direkt olarak getirip burdan teslim etmiyor musun? Pasaport işi bize aitse sorun değil o halledilir.
    Kontrat işi tam olarak ney oluyor? Açıklayabilir misin?
    Sözleşme şöyle daha önce bir şahıs giderken bana tam 3 laptop istedi ve onları aldım getirdim adam caydı ve elimde kaldı aslında elimde kalmadı hemen kapıldı ama böyle bir durum olmasın diye sözleşme türü bişi yapabilirim
  • 06-10-2009, 22:04:19
    #85
    amacım konuyu baltalamak değil.
    yalnız benim bildiğim aynı marka/model üründen yurtdışından 2 den fazla sokamıyorsunuz siz bu sorunu nasıl aştınız/aşacaksınız?
    ve At&t ile anlaşma yapılmadan satış fiyatı 700$ civarı birşey siz ürünü nasıl bu kadar ucuza temin edeceksiniz?
  • 06-10-2009, 22:04:20
    #86
    bu kadar isteği nasıl karşılayacaksınız acaba onu merak ediyorum türkiyeye ne kadar ürün sokabileceksinizki.
  • 06-10-2009, 22:11:38
    #87
    just1c3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amacım konuyu baltalamak değil.
    yalnız benim bildiğim aynı marka/model üründen yurtdışından 2 den fazla sokamıyorsunuz siz bu sorunu nasıl aştınız/aşacaksınız?
    ve At&t ile anlaşma yapılmadan satış fiyatı 700$ civarı birşey siz ürünü nasıl bu kadar ucuza temin edeceksiniz?
    Amerika'dan getiriyorum orda fiyarları 8 Gb ın 79 $ ben masraf v.s 180 Tl ye getiriyorum gümrük meselesi bana ait dedim sizinle sorun olmıcak...
    bykarizma07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kadar isteği nasıl karşılayacaksınız acaba onu merak ediyorum türkiyeye ne kadar ürün sokabileceksinizki.
    yukarıdaki mesajımdaki dediğim gibi gümrüğü sorun etmeyin sorunsuz - kutusunda - açılmamış - orjinal mal elinize ulaşacak mı? önemli olan budur bence..
    *edit: Birazdan amcamı arıyıp bu kontrat işi sorup buraya sonucu yazıcam, ona göre satış iptal olabilir(time22:18)
  • 06-10-2009, 22:20:51
    #88
    Hadi bakalım hayırlısı. Umarım olumlu haber gelir amcandan
  • 06-10-2009, 22:23:07
    #89
    Üyeliği durduruldu
    Olumlu haber bekliyoruz.
  • 06-10-2009, 22:24:09
    #90
    anilptc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi bakalım hayırlısı. Umarım olumlu haber gelir amcandan
    şuanda ararımda ben onu çaldırıyorum o beni arıyor şuan şirkette meşgul sanırım çaldırdım aramadı hala bende herkese Türkiye - Turkcell'in inadına bu fiyata iPhone satmayı çok istiyorum