Orjinal iPhone 3GS
96
●4.846
- 06-10-2009, 22:27:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.8 gb lık lardan 2 tane 32 gb 1 tanede ben alıyorum. olumlu olumsuz konudan yazarsın.Çin malı çıkarsa almam sözleşme yapıp kendini garanti altına almak istiyorsun yaptığımız sözleşmede bu da yazsın.
Hayırlı satışlar - 06-10-2009, 22:37:37Üyeliği durdurulduArkadaşın dediğine katılıyorum ayrıca eğer cihazların geleceği kesinleşirse elden ürün teslim edeceğiniz adres neresi olacak ?teknolojitv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2009, 22:41:30Üyeliği durdurulduElden teslim olmak zorunda mıy4sin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2009, 22:42:55Üzücü duyuru !
Arkadaşlar az önce amcamla konuştum ve verdiği cevap şuydu evet Yasin aynı Türkiye'deki gibi 2 Yıllık sözleşme var ve bu sözleşme icin her ay faturaya belli bir ücret yansıtılıyor yani burdan oraya götürmenin hiç bir anlamı kalmaz bu yüzden uğraşma ama yok hala istiyorum dersen senin için elimden geleni edebilirim.
arkadaşlar biliyorum hepiniz bana sinirlenip kızıcaksınız ve -rep vericeksiniz ama gerçekden çok özür diliyorum bende isterdimki size bu uygun fiyata iPhone getirmek isterdim ama işte olmadı eğer ben hala almak istiyorum diyen varsa ( olacağını hiç sanmam ) amcama derim o bir şekilde halletmek ister..Gerçekden konuyla ilgilenen arkadaşlara çok teşekkür ederim tekrardan hepinizen özür dilerim yakında bu özürümün telafisine uygun fiyata böyle bır durum olmadan belli bir sayıda laptop getiricem, şimdi moderatorlere bildirip konuyu kilitleticeğim..
Saygılarımla Yasin Alp AYDIN