Üzücü duyuru !
Arkadaşlar az önce amcamla konuştum ve verdiği cevap şuydu evet Yasin aynı Türkiye'deki gibi 2 Yıllık sözleşme var ve bu sözleşme icin her ay faturaya belli bir ücret yansıtılıyor yani burdan oraya götürmenin hiç bir anlamı kalmaz bu yüzden uğraşma ama yok hala istiyorum dersen senin için elimden geleni edebilirim.
arkadaşlar biliyorum hepiniz bana sinirlenip kızıcaksınız ve -rep vericeksiniz ama gerçekden çok özür diliyorum bende isterdimki size bu uygun fiyata iPhone getirmek isterdim ama işte olmadı eğer ben hala almak istiyorum diyen varsa ( olacağını hiç sanmam ) amcama derim o bir şekilde halletmek ister..Gerçekden konuyla ilgilenen arkadaşlara çok teşekkür ederim tekrardan hepinizen özür dilerim yakında bu özürümün telafisine uygun fiyata böyle bır durum olmadan belli bir sayıda laptop getiricem, şimdi moderatorlere bildirip konuyu kilitleticeğim..
Saygılarımla Yasin Alp AYDIN