Orjinal iPhone 3GS
96
●4.846
- 06-10-2009, 17:38:20Öyle getiremem, sizinle bir sözleşme yapıcağım ve ona göre ordan alıp getircemyeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2009, 17:42:02Herhalde hayır, bu arada Menü TÜRKÇE değil ! ( ingilizce )krsd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2009, 18:06:16Üyeliği durduruldu220 Tl gayet uygun tabii ne zaman geleceksiniz türkiye'ye birde o var.
Garantisi nasıl olacak. Sözleşmeyi nasıl yapacağız bunları yazarsan ileetişime geçerim.
Konuya Abone Ol
- 06-10-2009, 18:07:26Evet o konuda zorlanabilirsiniz..oracuLar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garanti sanırım Yurt dışı Garanti Olarak 1 Yıl var Orjinallik derken neyi kast ettiniz anlamadım?Lost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o konuda bi kesinlik vermedim ama olmazsa herkesin adresini alıp gelip size imzalatırımyeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle