• 06-10-2009, 17:09:33
    #19
    Alıntı
    Apple® - iPhone 3GS with 8GB Memory - Black 79 $
    almayı düşünüyorum fiyatı nedir ve TRde kullanabilirmiyiz yoksa kırdırıcazmı ?

    pm olarak atarsan sevinirim
  • 06-10-2009, 17:11:18
    #20
    Üyeliği durduruldu
    İlgimi çekti fakat daha geçen hafta PDA aldım
    Keşke daha önce haberim olsaydı.
    Telefonun kayıt ettirilmesi gerekecek.Etrafınızda pasaportlu biri varsa bunu yapabilirsiniz.Yoksa uğraştırır diye biliyorum
  • 06-10-2009, 17:11:51
    #21
    Üyeliği durduruldu
    kontratsız gelirse 10 tane 8gb 10 tanede diğerinden alırım.
  • 06-10-2009, 17:16:29
    #22
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iki modelinde teslim fiyatını mesajlar mısınız bana da?
    32 Gb olan 450 Tl ha diyeceksiniz 239 $ a pahalı değil mi değil, kendime sadece 46 Tl alıyorum, 8 Gb 79 $ olan 180 tl..
    RaSTY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 3GS with 8GB Memory - Black 79 $ masrafları ile pm alabilirmiyim?
    8 Gb 79 $ size gelen fiyat ise 180 Tl
    sL1pknot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar y4sin, güzel (:
    Teşekkürler Burak
    AVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende şu 79 dolarlık ürünü almak istiyorumk benim bildiğim iphoneler 1400 felan 140 tlye felanmi gelck bize
    180 Tl ye gelicek
    oracuLar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısından bende istiyorum çok ilgilimi çekti..
    Mesajımı okursanız fiyat hakkında daha sonra sorun cıkmasın
    d4hi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 üyelerine özel gittigidiyor üzerinden de satablirsin aslında
    Hayır, kargo v.s satışı yapmıyorum sadece Elden satış olucak size vericem belirli bi yerde acıp bakıcaksınız bende paramı alıcam
    Lost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünler ne zaman gelicek Türkiye'de hangi şehir için elden teslimat mevcut? 2 modeli içinde teslim fiyatlarıyla birlikte pm alabilir miyim?
    Dediğim gibi Üniversitemi bitircem, eğer yapabilirsem Amcama derim o getirir 1 hafta içinde
    kral18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 3GS with 8GB Memory - Black 79 $ masrafları ile özel mesaj atarmısın.
    2 tane alacağım kardeşim.
    Ne zaman gidiyorsun.
    Oradan mı gönderecksin yoksa buradanmı satın alacağız.
    Aldıktan sonra hattı takıp kullanacakmıyız ?
    Türkiye'de $ 1.5 80$ x 1.5 = 120 TL yapar. Eğer hesapladıgım fiyattan gelirse 3 tane alırım.
    Detaylıca özel mesaj atarsan sevinirim.
    Hayırlı satışlar.
    180 Tl Nedeni masraflarım olucak burda + benım alıcağım para
    burock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    79$ lık ürünü alıcaz , aldığımız gibi kullanamıyoruz galiba , açtırtması ve her şeyiyle birlikte ne kadara geliyor? ayrıca daha sonra problem çıkartıyor mu?
    bilgi verirseniz sevinirim.
    Açtırma derken ımei'den bahsediyorsunuz sanırım o size ait olan bişi..
    undefined adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türkiyede kullanılabiliyor mu telekoma bildirilmesi gerekiyor galiba (IMEI) telefonun bir de net fiyatı dolar da olsa bu mudur pm alabilirmiyim
    yukarıdaki mesajımda belirttim !
    manishing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bestbuy da 299 dolar fakat AT&T ile 2 yıllık kontrat yapılması gerektiği belirtiliyor. sizin getireceğiniz ürünler de bu şekilde mi olacak?
    Apple® - iPhone 3GS with 32GB Memory - Black - 32GB BLK 3GS
    iPhone only available with new 2-year contract or eligible upgrade with AT&T.
    O konuda bi bilgim yok ama ben 3-4 tane aldım bişi olmadı?
    burock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani tam olarak ne oluyor hocam? Açıklayabilir misin
    undefined adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taahhütlü yani
    2 yıl belirtilen miktarda aylık görüşme yapacaksın yani sabit ücret ödeyeceksin 24 ay sonra senin olacak
    mesela her ay 50dolarlık görüsme yapacaksın yada o paketten faydalanacaksın her ay o miktarı ödeyip taksitlerin sonunda iphone senin olacak..
  • 06-10-2009, 17:17:09
    #23
    Toplam maliyeti ozel mesaj alabilirmiyim her iki ürününde
  • 06-10-2009, 17:18:10
    #24
    tam bir zaman verebilirmsiniz ? Birde sadece iphone mu , ipod ithouc vs. de getirebilirmisiniz ?
  • 06-10-2009, 17:18:24
    #25
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    almayı düşünüyorum fiyatı nedir ve TRde kullanabilirmiyiz yoksa kırdırıcazmı ?
    pm olarak atarsan sevinirim
    IMEİ konusu size ait.
    escape16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgimi çekti fakat daha geçen hafta PDA aldım
    Keşke daha önce haberim olsaydı.
    Telefonun kayıt ettirilmesi gerekecek.Etrafınızda pasaportlu biri varsa bunu yapabilirsiniz.Yoksa uğraştırır diye biliyorum
    Teşekkürler Arkadaşımızın dediği gibi passport ile kayıt ediliyor.
    Tejix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kontratsız gelirse 10 tane 8gb 10 tanede diğerinden alırım.
    10 tane veremem Burda benden aldığın fiyata koyarak satıcaksınız dimi
  • 06-10-2009, 17:22:24
    #26
    pasaport var ama kayıt nasıl olacak biraz bilgi verirsen alacağım bir tane
  • 06-10-2009, 17:25:56
    #27
    8GB Masraflarını ve Nekadar Bir Zaman Diliminde Teslimat Edeceginizi Pm Atarmisiniz. Bekliyorum.