almayı düşünüyorum fiyatı nedir ve TRde kullanabilirmiyiz yoksa kırdırıcazmı ?
pm olarak atarsan sevinirim
IMEİ konusu size ait.
İlgimi çekti fakat daha geçen hafta PDA aldım

Keşke daha önce haberim olsaydı.
Telefonun kayıt ettirilmesi gerekecek.Etrafınızda pasaportlu biri varsa bunu yapabilirsiniz.Yoksa uğraştırır diye biliyorum
Teşekkürler

Arkadaşımızın dediği gibi passport ile kayıt ediliyor.
kontratsız gelirse 10 tane 8gb 10 tanede diğerinden alırım.
10 tane veremem

Burda benden aldığın fiyata koyarak satıcaksınız dimi