GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
almayı düşünüyorum fiyatı nedir ve TRde kullanabilirmiyiz yoksa kırdırıcazmı ?
pm olarak atarsan sevinirim
IMEİ konusu size ait.
escape16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlgimi çekti fakat daha geçen hafta PDA aldım
Keşke daha önce haberim olsaydı.
Telefonun kayıt ettirilmesi gerekecek.Etrafınızda pasaportlu biri varsa bunu yapabilirsiniz.Yoksa uğraştırır diye biliyorum
Teşekkürler Arkadaşımızın dediği gibi passport ile kayıt ediliyor.
Tejix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kontratsız gelirse 10 tane 8gb 10 tanede diğerinden alırım.
10 tane veremem Burda benden aldığın fiyata koyarak satıcaksınız dimi