Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iki modelinde teslim fiyatını mesajlar mısınız bana da?
32 Gb olan 450 Tl ha diyeceksiniz 239 $ a pahalı değil mi değil, kendime sadece 46 Tl alıyorum, 8 Gb 79 $ olan 180 tl..
RaSTY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone 3GS with 8GB Memory - Black 79 $ masrafları ile pm alabilirmiyim?
8 Gb 79 $ size gelen fiyat ise 180 Tl
sL1pknot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı satışlar y4sin, güzel (:
Teşekkürler Burak
AVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende şu 79 dolarlık ürünü almak istiyorumk benim bildiğim iphoneler 1400 felan 140 tlye felanmi gelck bize
180 Tl ye gelicek
oracuLar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynısından bende istiyorum çok ilgilimi çekti..
Mesajımı okursanız fiyat hakkında daha sonra sorun cıkmasın
d4hi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 üyelerine özel gittigidiyor üzerinden de satablirsin aslında
Hayır, kargo v.s satışı yapmıyorum sadece Elden satış olucak size vericem belirli bi yerde acıp bakıcaksınız bende paramı alıcam
Lost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürünler ne zaman gelicek Türkiye'de hangi şehir için elden teslimat mevcut? 2 modeli içinde teslim fiyatlarıyla birlikte pm alabilir miyim?
Dediğim gibi Üniversitemi bitircem, eğer yapabilirsem Amcama derim o getirir 1 hafta içinde
kral18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone 3GS with 8GB Memory - Black 79 $ masrafları ile özel mesaj atarmısın.
2 tane alacağım kardeşim.
Ne zaman gidiyorsun.
Oradan mı gönderecksin yoksa buradanmı satın alacağız.
Aldıktan sonra hattı takıp kullanacakmıyız ?
Türkiye'de $ 1.5 80$ x 1.5 = 120 TL yapar. Eğer hesapladıgım fiyattan gelirse 3 tane alırım.
Detaylıca özel mesaj atarsan sevinirim.
Hayırlı satışlar.
180 Tl Nedeni masraflarım olucak burda + benım alıcağım para
burock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
79$ lık ürünü alıcaz , aldığımız gibi kullanamıyoruz galiba , açtırtması ve her şeyiyle birlikte ne kadara geliyor? ayrıca daha sonra problem çıkartıyor mu?
bilgi verirseniz sevinirim.
Açtırma derken ımei'den bahsediyorsunuz sanırım o size ait olan bişi..
undefined adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
türkiyede kullanılabiliyor mu telekoma bildirilmesi gerekiyor galiba (IMEI) telefonun bir de net fiyatı dolar da olsa bu mudur pm alabilirmiyim
yukarıdaki mesajımda belirttim !
manishing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bestbuy da 299 dolar fakat AT&T ile 2 yıllık kontrat yapılması gerektiği belirtiliyor. sizin getireceğiniz ürünler de bu şekilde mi olacak?
Apple® - iPhone 3GS with 32GB Memory - Black - 32GB BLK 3GS
iPhone only available with new 2-year contract or eligible upgrade with AT&T.
O konuda bi bilgim yok ama ben 3-4 tane aldım bişi olmadı?
burock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani tam olarak ne oluyor hocam? Açıklayabilir misin
undefined adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
taahhütlü yani
2 yıl belirtilen miktarda aylık görüşme yapacaksın yani sabit ücret ödeyeceksin 24 ay sonra senin olacak
mesela her ay 50dolarlık görüsme yapacaksın yada o paketten faydalanacaksın her ay o miktarı ödeyip taksitlerin sonunda iphone senin olacak..