• 06-10-2009, 16:58:59
    #10
    R10 üyelerine özel gittigidiyor üzerinden de satablirsin aslında
  • 06-10-2009, 16:59:21
    #11
    Ürünler ne zaman gelicek Türkiye'de hangi şehir için elden teslimat mevcut? 2 modeli içinde teslim fiyatlarıyla birlikte pm alabilir miyim?
  • 06-10-2009, 16:59:29
    #12
    Üyeliği durduruldu
    iPhone 3GS with 8GB Memory - Black 79 $ masrafları ile özel mesaj atarmısın.

    2 tane alacağım kardeşim.

    Ne zaman gidiyorsun.
    Oradan mı gönderecksin yoksa buradanmı satın alacağız.
    Aldıktan sonra hattı takıp kullanacakmıyız ?
    Türkiye'de $ 1.5 80$ x 1.5 = 120 TL yapar. Eğer hesapladıgım fiyattan gelirse 3 tane alırım.

    Detaylıca özel mesaj atarsan sevinirim.

    Hayırlı satışlar.
  • 06-10-2009, 16:59:32
    #13
    79$ lık ürünü alıcaz , aldığımız gibi kullanamıyoruz galiba , açtırtması ve her şeyiyle birlikte ne kadara geliyor? ayrıca daha sonra problem çıkartıyor mu?

    bilgi verirseniz sevinirim.
  • 06-10-2009, 17:02:55
    #14
    Üyeliği durduruldu
    PM attım, geri dönüş yaparsın.
  • 06-10-2009, 17:04:57
    #15
    türkiyede kullanılabiliyor mu telekoma bildirilmesi gerekiyor galiba (IMEI) telefonun bir de net fiyatı dolar da olsa bu mudur pm alabilirmiyim 8gblık için
  • 06-10-2009, 17:05:24
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bestbuy da 299 dolar fakat AT&T ile 2 yıllık kontrat yapılması gerektiği belirtiliyor. sizin getireceğiniz ürünler de bu şekilde mi olacak?

    Apple® - iPhone 3GS with 32GB Memory - Black - 32GB BLK 3GS

    iPhone only available with new 2-year contract or eligible upgrade with AT&T.
  • 06-10-2009, 17:06:50
    #17
    manishing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bestbuy da 299 dolar fakat AT&T ile 2 yıllık kontrat yapılması gerektiği belirtiliyor. sizin getireceğiniz ürünler de bu şekilde mi olacak?
    Apple® - iPhone 3GS with 32GB Memory - Black - 32GB BLK 3GS
    iPhone only available with new 2-year contract or eligible upgrade with AT&T.
    Yani tam olarak ne oluyor hocam? Açıklayabilir misin
  • 06-10-2009, 17:09:06
    #18
    burock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani tam olarak ne oluyor hocam? Açıklayabilir misin
    taahhütlü yani
    2 yıl belirtilen miktarda aylık görüşme yapacaksın yani sabit ücret ödeyeceksin 24 ay sonra senin olacak

    mesela her ay 50dolarlık görüsme yapacaksın yada o paketten faydalanacaksın her ay o miktarı ödeyip taksitlerin sonunda iphone senin olacak..