Konu
Orjinal iPhone 3GS
06-10-2009, 17:04:57
#15
undefined
türkiyede kullanılabiliyor mu telekoma bildirilmesi gerekiyor galiba (IMEI) telefonun bir de net fiyatı dolar da olsa bu mudur pm alabilirmiyim 8gblık için