• 06-10-2009, 17:27:39
    #28
    3GS with 32 GB ve 8 Gb nin tam maliyeti ne kadar olur pm leye bilir misiniz ? Yani ne kadara satarsınız ?
  • 06-10-2009, 17:29:26
    #29
    ilkerbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplam maliyeti ozel mesaj alabilirmiyim her iki ürününde
    32 Gb olan 450 Tl 8 Gb olan 180 Tl
    ooppsss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam bir zaman verebilirmsiniz ? Birde sadece iphone mu , ipod ithouc vs. de getirebilirmisiniz ?
    Tam zaman olarak Üniversite ara tatilde %99 ihtimal..
    undefined adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pasaport var ama kayıt nasıl olacak biraz bilgi verirsen alacağım bir tane
    Passport kayıt size ait ..
    XlasisMatthew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8GB Masraflarını ve Nekadar Bir Zaman Diliminde Teslimat Edeceginizi Pm Atarmisiniz. Bekliyorum.
    8 Gb olan 180 Tl
  • 06-10-2009, 17:29:55
    #30
    undefined adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pasaport var ama kayıt nasıl olacak biraz bilgi verirsen alacağım bir tane
    Ben bilgi vereyim hocam , 1 ay içinde yurt dısına cikip gelmesi gerekiyor ve pasaportunda damga olması gerekiyor o oldugu taktirde turkcell'den actirabilirsin
  • 06-10-2009, 17:31:21
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    180 Tl Nedeni masraflarım olucak burda + benım alıcağım para
    180 TL + sizin alacağınız para nedir ?
  • 06-10-2009, 17:32:09
    #32
    Mrpck0pat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bilgi vereyim hocam , 1 ay içinde yurt dısına cikip gelmesi gerekiyor ve pasaportunda damga olması gerekiyor o oldugu taktirde turkcell'den actirabilirsin
    amekira değil de bir ay içinde baska bir ülkeye girmik çıkmıs biri alabilir mi
  • 06-10-2009, 17:32:11
    #33
    Üyeliği durduruldu
    180 TLnin içinde alacağı para.

    Ara tatiliniz hangi aya denk geliyor?
  • 06-10-2009, 17:34:24
    #34
    Üyeliği durduruldu
    hocam siz getirin getirincede bana pm ile ulaşın iyi çalışmalar
  • 06-10-2009, 17:35:15
    #35
    undefined adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amekira değil de bir ay içinde baska bir ülkeye girmik çıkmıs biri alabilir mi
    amerika sart değil kardeşim

    1 Ay içinde herhangi bi devlete giris cikis yapmasi gerkeiyor ve Pasaportuna havalimaninda DAMGA Vurdurman gerekiyor
  • 06-10-2009, 17:37:17
    #36
    Mrpck0pat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bilgi vereyim hocam , 1 ay içinde yurt dısına cikip gelmesi gerekiyor ve pasaportunda damga olması gerekiyor o oldugu taktirde turkcell'den actirabilirsin
    Teşekkürler bilgi için Enes
    kral18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    180 TL + sizin alacağınız para nedir ?
    Sadece ve sadece 46 Tl
    undefined adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amekira değil de bir ay içinde baska bir ülkeye girmik çıkmıs biri alabilir mi
    o konuda bilgim yok malesef
    krsd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    180 TLnin içinde alacağı para.
    Ara tatiliniz hangi aya denk geliyor?
    46 Tl, ara tatil İlköğretim ve Liseler 22 Ocak 2010 da ama bizimki ne zaman bilmiyorum Üniversiteye gidenler varsa bilgi verebilir mi?