undefined adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amekira değil de bir ay içinde baska bir ülkeye girmik çıkmıs biri alabilir mi
amerika sart değil kardeşim

1 Ay içinde herhangi bi devlete giris cikis yapmasi gerkeiyor ve Pasaportuna havalimaninda DAMGA Vurdurman gerekiyor