krsd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldıktan sonra IMEI/kayıt haricinde başka bir işlem yapmamız gerekiyor mu?
Herhalde hayır, bu arada Menü TÜRKÇE değil ! ( ingilizce )