Konu
Orjinal iPhone 3GS
06-10-2009, 17:42:02
#40
Erzurum
krsd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aldıktan sonra IMEI/kayıt haricinde başka bir işlem yapmamız gerekiyor mu?
Herhalde hayır, bu arada Menü TÜRKÇE değil ! ( ingilizce )