amacım konuyu baltalamak değil.
yalnız benim bildiğim aynı marka/model üründen yurtdışından 2 den fazla sokamıyorsunuz siz bu sorunu nasıl aştınız/aşacaksınız?
ve At&t ile anlaşma yapılmadan satış fiyatı 700$ civarı birşey siz ürünü nasıl bu kadar ucuza temin edeceksiniz?