amacım konuyu baltalamak değil.
yalnız benim bildiğim aynı marka/model üründen yurtdışından 2 den fazla sokamıyorsunuz siz bu sorunu nasıl aştınız/aşacaksınız?
ve At&t ile anlaşma yapılmadan satış fiyatı 700$ civarı birşey siz ürünü nasıl bu kadar ucuza temin edeceksiniz?
Amerika'dan getiriyorum orda fiyarları 8 Gb ın 79 $ ben masraf v.s 180 Tl ye getiriyorum gümrük meselesi bana ait dedim sizinle sorun olmıcak...
bu kadar isteği nasıl karşılayacaksınız acaba onu merak ediyorum türkiyeye ne kadar ürün sokabileceksinizki.
yukarıdaki mesajımdaki dediğim gibi gümrüğü sorun etmeyin sorunsuz - kutusunda - açılmamış - orjinal mal elinize ulaşacak mı? önemli olan budur bence..
*edit: Birazdan amcamı arıyıp bu kontrat işi sorup buraya sonucu yazıcam, ona göre satış iptal olabilir(time22:18)