just1c3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amacım konuyu baltalamak değil.
yalnız benim bildiğim aynı marka/model üründen yurtdışından 2 den fazla sokamıyorsunuz siz bu sorunu nasıl aştınız/aşacaksınız?
ve At&t ile anlaşma yapılmadan satış fiyatı 700$ civarı birşey siz ürünü nasıl bu kadar ucuza temin edeceksiniz?
Amerika'dan getiriyorum orda fiyarları 8 Gb ın 79 $ ben masraf v.s 180 Tl ye getiriyorum gümrük meselesi bana ait dedim sizinle sorun olmıcak...
bykarizma07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kadar isteği nasıl karşılayacaksınız acaba onu merak ediyorum türkiyeye ne kadar ürün sokabileceksinizki.
yukarıdaki mesajımdaki dediğim gibi gümrüğü sorun etmeyin sorunsuz - kutusunda - açılmamış - orjinal mal elinize ulaşacak mı? önemli olan budur bence..
*edit: Birazdan amcamı arıyıp bu kontrat işi sorup buraya sonucu yazıcam, ona göre satış iptal olabilir(time22:18)