Konu
Orjinal iPhone 3GS
06-10-2009, 18:16:43
#49
anilptc
Hocam peki senin kendi üzerine kayıt etme ihtimalin var mı telefonları? Mesela 200TL versek sen kendi adına kaydettirsen olmaz mı? Çünkü pasaport işi biraz zora sokacak gibi.