• 30-08-2009, 01:38:09
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arshavin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler ve Tebrikler Arkadaşlar
    insanlar illa ki bişeye burunlarını sokacaklar ya.
    rapor et dostum bence inceler luzumsuz yere terazi butonunu kullananlar cezasını bulur
  • 30-08-2009, 01:43:11
    #20
    GoKKusaGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyice abarttınız ha 5 tl ye silver yapan varmı. ya nereden geliyorsunuz anlamış değilim ama burayı r10'u geldiğiniz yerlere benzetmeyin. 3 tl ile sanki fakir olucaksınız
    konuyu okumadan yorum yaptığın neredende belli değil mi ? Sen nereden geliyorsan herkez orada geliyor merak etme
    bu konu için - rep veren varsa yuh yani.
  • 30-08-2009, 01:43:35
    #21
    GoKKusaGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyice abarttınız ha 5 tl ye silver yapan varmı. ya nereden geliyorsunuz anlamış değilim ama burayı r10'u geldiğiniz yerlere benzetmeyin. 3 tl ile sanki fakir olucaksınız
    Arshavin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya olsa hesapta zaten 3lira paramı vericem de yok işte hesapta.
    5.17 TL var hepsini atıcam
    bi oku sonra yorum yap. arkadaşa 3 lira yollada büyüklügü göster ozaman
  • 30-08-2009, 01:44:02
    #22
    boşver ya bunlar böle rapor etmek ile düzelseydi şimdi burda bunu konuşuyor olmazdık
  • 30-08-2009, 01:45:32
    #23
    GoKKusaGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyice abarttınız ha 5 tl ye silver yapan varmı. ya nereden geliyorsunuz anlamış değilim ama burayı r10'u geldiğiniz yerlere benzetmeyin. 3 tl ile sanki fakir olucaksınız
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi oku sonra yorum yap. arkadaşa 3 lira yollada büyüklügü göster ozaman
    pardon öle düşünmemiştim saolun.arkadasın hesap numarasını bilen varmı?
  • 30-08-2009, 01:46:48
    #24
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi oku sonra yorum yap. arkadaşa 3 lira yollada büyüklügü göster ozaman
    Alıntı
    işbank 5TL ile silver verecek var mı bedava dağıtan oluyor belki indirimli verende olur
    böyle alaycı alaycı bir tavırla gelip istiyorsa ona millet günahını vermez.
  • 30-08-2009, 01:48:13
    #25
    GoKKusaGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle alaycı alaycı bir tavırla gelip istiyorsa ona millet günahını vermez.
    o senin kendi anlayışın benım orda istediğim gibi konu açmam serbest.

    küfür argo vs. gibi kural ihlal etmedikçe kimseye soracak değilim değilmi.
    satıyorsan ben dersin.satmıyorsan kapatır gidersin
  • 30-08-2009, 01:54:13
    #26
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    herşeye muhalefet olan arkadaşa (- ) rep verene söyluyorum.Bu konu senın için açılmadı kı sen - rep verıyorsun admaın konusuna girip eğer delikanlılığın varsa konuya girip - verdiğin gibi cevapda yaz bir gram erkekliğin varsa ben verdim - rep i de
  • 30-08-2009, 01:57:17
    #27
    rep tartısmaları yıne basladı. nerden geldi yine şu rep.