• 30-08-2009, 02:19:20
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adam gibi istesin veren çıkar elbet. adamın tüm mesajları dalga içeriyor resmen..
  • 30-08-2009, 02:20:30
    #29
    Üyeliği durduruldu
    o gün site satmış itratelerden baktım 250 $ a 3 tl için burada laf yemeni anlamıyorum
  • 30-08-2009, 12:25:42
    #30
    Arshavin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işbank 5TL ile silver verecek var mı bedava dağıtan oluyor belki indirimli verende olur
    Bu dalga mı ?

    bu smileyler de yapmakta özgürüm biri yapma diye -rep verdi ona inat yapıyorum..
    Ben yazı yazarsan şunu yapıyım mı bunu yapıyım mı diye izin mi alacam her üyeden?

    Bedava dağıtanlar oluyor yardım olsun diye.bende bedava düşmedi indirimli veren olursa alacam dedim.

    site satmış dendi o para ile yatırım yaptım zaten ondan sadece 5TL kaldı hesapta..
    3TL'Lik hesap yapacak olsam gidipte rapid felan dağıtmam 1TL satarım yine para peşine düşerim değil mi?

    Bir pencereniz var herkeze o pencereden bakıyorsunuz

    bende < bu smiley'e sinir oluyorum ne olacak ? forumda herkeze -Rep mi dagıtayım ? saçma sapan yazılarınız ile konuyu dağıtmayın...
  • 30-08-2009, 12:33:47
    #31
    Arshavin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dalga mı ?

    bu smileyler de yapmakta özgürüm biri yapma diye -rep verdi ona inat yapıyorum..
    Ben yazı yazarsan şunu yapıyım mı bunu yapıyım mı diye izin mi alacam her üyeden?

    Bedava dağıtanlar oluyor yardım olsun diye.bende bedava düşmedi indirimli veren olursa alacam dedim.

    site satmış dendi o para ile yatırım yaptım zaten ondan sadece 5TL kaldı hesapta..
    3TL'Lik hesap yapacak olsam gidipte rapid felan dağıtmam 1TL satarım yine para peşine düşerim değil mi?

    Bir pencereniz var herkeze o pencereden bakıyorsunuz

    bende < bu smiley'e sinir oluyorum ne olacak ? forumda herkeze -Rep mi dagıtayım ? saçma sapan yazılarınız ile konuyu dağıtmayın...
    tamam cihadım sen boşver bu eksi rep ver mahlukatı.Forumda isteyen istediğini yapar ama artık herkes karışır oldu nedense.Cihad 3 Tl için laf yapıcak adam değildir.İnsan gibi konu açmış veren varmı diye siz adamı smile için yargılıyorsunuz helal olsun size.