• 30-08-2009, 01:11:24
    #10
    6 aylıktır
  • 30-08-2009, 01:20:06
    #11
    istediğim mesajda istediğim smiley kullanmakta özgürüm - rep veren şahsiyet
  • 30-08-2009, 01:26:51
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benide hayrına gold yapcak birini arıyorum 6 aylık gold için 20 tl vericem (!)
  • 30-08-2009, 01:28:47
    #13
    Üyeliği durduruldu
    iyice abarttınız ha 5 tl ye silver yapan varmı. ya nereden geliyorsunuz anlamış değilim ama burayı r10'u geldiğiniz yerlere benzetmeyin. 3 tl ile sanki fakir olucaksınız
  • 30-08-2009, 01:28:55
    #14
    Beni komik bulan kişi o kadar cesaretin varsa sende yazsana benim diye
  • 30-08-2009, 01:30:11
    #15
    GoKKusaGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyice abarttınız ha 5 tl ye silver yapan varmı. ya nereden geliyorsunuz anlamış değilim ama burayı r10'u geldiğiniz yerlere benzetmeyin. 3 tl ile sanki fakir olucaksınız
    ben sana 10 tane alıcam demiyorum zaten.
    normalde silver üyelik hayranı değilim.
    5TL kalmış hesapta onunlada veren olursa alacağım diyorum.Satacak varsa yazar yoksa yazmanıza gerek yok zaten.
  • 30-08-2009, 01:32:59
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu konu için - rep verende mı var ya yuhh artık...Ayıptır ya iyice abarttınız işi sizde o - rep veren bana da versin ve çıksın ben verdim desin madem o kadar gıcık oldu yazılanlara !!
  • 30-08-2009, 01:34:04
    #17
    Hakikaten , o kadar gereksiz insan var ki burada. Her konuya mesaj yazma gereği duyuyorlar. Adam domain sponsoru arıyor , sponsor olmayacaksan ne diye mesaj atarsın ? Benim gibi yapın. okuyun okuyun , eğer size göre değilse [X] hemen sağ üst köşede...
  • 30-08-2009, 01:35:12
    #18
    WormWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konu için - rep verende mı var ya yuhh artık...Ayıptır ya iyice abarttınız işi sizde o - rep veren bana da versin ve çıksın ben verdim desin madem o kadar gıcık oldu yazılanlara !!
    halowen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakikaten , o kadar gereksiz insan var ki burada. Her konuya mesaj yazma gereği duyuyorlar. Adam domain sponsoru arıyor , sponsor olmayacaksan ne diye mesaj atarsın ? Benim gibi yapın. okuyun okuyun , eğer size göre değilse [X] hemen sağ üst köşede...
    Teşekkürler ve Tebrikler Arkadaşlar

    insanlar illa ki bişeye burunlarını sokacaklar ya.