GoKKusaGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyice abarttınız ha 5 tl ye silver yapan varmı. ya nereden geliyorsunuz anlamış değilim ama burayı r10'u geldiğiniz yerlere benzetmeyin. 3 tl ile sanki fakir olucaksınız
ben sana 10 tane alıcam demiyorum zaten.
normalde silver üyelik hayranı değilim.
5TL kalmış hesapta onunlada veren olursa alacağım diyorum.Satacak varsa yazar yoksa yazmanıza gerek yok zaten.