WormWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu konu için - rep verende mı var ya yuhh artık...Ayıptır ya iyice abarttınız işi sizde o - rep veren bana da versin ve çıksın ben verdim desin madem o kadar gıcık oldu yazılanlara !!
halowen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakikaten , o kadar gereksiz insan var ki burada. Her konuya mesaj yazma gereği duyuyorlar. Adam domain sponsoru arıyor , sponsor olmayacaksan ne diye mesaj atarsın ? Benim gibi yapın. okuyun okuyun , eğer size göre değilse [X] hemen sağ üst köşede...
Teşekkürler ve Tebrikler Arkadaşlar

insanlar illa ki bişeye burunlarını sokacaklar ya.