Hakikaten , o kadar gereksiz insan var ki burada. Her konuya mesaj yazma gereği duyuyorlar. Adam domain sponsoru arıyor , sponsor olmayacaksan ne diye mesaj atarsın ? Benim gibi yapın. okuyun okuyun , eğer size göre değilse [X] hemen sağ üst köşede...