• 29-08-2009, 22:36:06
    #1
    konu kapanabilir.gereken ihtiyaç giderildi.
  • 29-08-2009, 23:50:16
    #2
    yok mu ya
  • 29-08-2009, 23:52:29
    #3
    5 TL ye veren cıkarsa ben de alırım
  • 29-08-2009, 23:53:19
    #4
    3lira daha bulursanız yapayım ben
  • 29-08-2009, 23:57:42
    #5
    ya olsa hesapta zaten 3lira paramı vericem de yok işte hesapta.
    5.17 TL var hepsini atıcam
  • 29-08-2009, 23:57:48
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herhalde piyasası düşmeyen tek sektör bu
  • 30-08-2009, 00:26:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    silver düşüyor gold almak lazım
  • 30-08-2009, 00:27:31
    #8
    yokmu verecek ya
  • 30-08-2009, 00:52:03
    #9
    redworm13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3lira daha bulursanız yapayım ben
    süresi ne kdar?