Bu dalga mı ?

bu smileyler de yapmakta özgürüm biri yapma diye -rep verdi ona inat yapıyorum..
Ben yazı yazarsan şunu yapıyım mı bunu yapıyım mı diye izin mi alacam her üyeden?
Bedava dağıtanlar oluyor yardım olsun diye.bende bedava düşmedi indirimli veren olursa alacam dedim.
site satmış dendi o para ile yatırım yaptım zaten ondan sadece 5TL kaldı hesapta..
3TL'Lik hesap yapacak olsam gidipte rapid felan dağıtmam 1TL satarım yine para peşine düşerim değil mi?
Bir pencereniz var herkeze o pencereden bakıyorsunuz
bende

< bu smiley'e sinir oluyorum ne olacak ? forumda herkeze -Rep mi dagıtayım ? saçma sapan yazılarınız ile konuyu dağıtmayın...
tamam cihadım sen boşver bu eksi rep ver mahlukatı.Forumda isteyen istediğini yapar ama artık herkes karışır oldu nedense.Cihad 3 Tl için laf yapıcak adam değildir.İnsan gibi konu açmış veren varmı diye siz adamı smile için yargılıyorsunuz helal olsun size.