GoKKusaGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyice abarttınız ha 5 tl ye silver yapan varmı. ya nereden geliyorsunuz anlamış değilim ama burayı r10'u geldiğiniz yerlere benzetmeyin. 3 tl ile sanki fakir olucaksınız
konuyu okumadan yorum yaptığın neredende belli değil mi ? Sen nereden geliyorsan herkez orada geliyor merak etme
bu konu için - rep veren varsa yuh yani.