GoKKusaGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyice abarttınız ha 5 tl ye silver yapan varmı. ya nereden geliyorsunuz anlamış değilim ama burayı r10'u geldiğiniz yerlere benzetmeyin. 3 tl ile sanki fakir olucaksınız
Arshavin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya olsa hesapta zaten 3lira paramı vericem de yok işte hesapta.
5.17 TL var hepsini atıcam
bi oku sonra yorum yap. arkadaşa 3 lira yollada büyüklügü göster ozaman