herşeye muhalefet olan arkadaşa (- ) rep verene söyluyorum.Bu konu senın için açılmadı kı sen - rep verıyorsun admaın konusuna girip eğer delikanlılığın varsa konuya girip - verdiğin gibi cevapda yaz bir gram erkekliğin varsa ben verdim - rep i de