GoKKusaGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyice abarttınız ha 5 tl ye silver yapan varmı. ya nereden geliyorsunuz anlamış değilim ama burayı r10'u geldiğiniz yerlere benzetmeyin. 3 tl ile sanki fakir olucaksınız
GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi oku sonra yorum yap. arkadaşa 3 lira yollada büyüklügü göster ozaman
pardon öle düşünmemiştim saolun.arkadasın hesap numarasını bilen varmı?