• 27-08-2008, 23:58:39
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teknostyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım lütfen araştırmadan yazma abd de 199$ ve orada at&t sözleşme imzalıyorsun iki yıl boyunca bu hatıı kullanıcam diye ve bu da telefonla ile birlikte toplam ücret 1800$ ediyor Saygılar...
    alakası yok. .!
    ben 400$ a getirtiyorum ve istediğim hattı takabiliyorum + kutusunda + türkce +8gb
    <kendi telefonunu satmak için konuya yalan yanlış mesajlar atmayınız>
    benim alacağım telın garantısı olmayacak. . tek garantisi arkadaşımdan aldıgım ıcın sorun cıkarsa değiştirebileceğim. .
    zannediyorum ki orada satan adamdan daha iyi bilemezsin
    araştırmadan konuya yalan yanlış mesajlar atmayınız. . o telefonun buraya getırtırılmesi hersey ıcınde 400$ (baska yerde fiyat az da olsa artabilir ama kesınlıkle 1800$ olmaz! ben tanıdıktan aldıgım için 400$ olabilir)
  • 28-08-2008, 00:04:39
    #38
    1200 lira iPhone 'a vermek yerine PocketPC almanızı tavsiye ederim.
    iPhone yazılımları ücretli tutun ki cracklisini buldunuz Apple, iPhone daki yazılımı direk elinizdeki cihaza müdahale ederek silme olanağı mevcut.
  • 28-08-2008, 00:40:31
    #39
    myben bana getirirmisin 400 ytlye yüksek miktarda alıcam ciddiyim
  • 28-08-2008, 00:41:59
    #40
    Üyeliği durduruldu
    myben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alakası yok. .!
    ben 400$ a getirtiyorum ve istediğim hattı takabiliyorum + kutusunda + türkce +8gb
    <kendi telefonunu satmak için konuya yalan yanlış mesajlar atmayınız>
    benim alacağım telın garantısı olmayacak. . tek garantisi arkadaşımdan aldıgım ıcın sorun cıkarsa değiştirebileceğim. .
    zannediyorum ki orada satan adamdan daha iyi bilemezsin
    araştırmadan konuya yalan yanlış mesajlar atmayınız. . o telefonun buraya getırtırılmesi hersey ıcınde 400$ (baska yerde fiyat az da olsa artabilir ama kesınlıkle 1800$ olmaz! ben tanıdıktan aldıgım için 400$ olabilir)
    alan arkadaşa o zaman şimdiden geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum

    Amerika'da 200 dolara satılıyor bu doğru ama sözleşme yapmadan alamıyorsunuz. buda yaklaşık bin doları buluyor.Kargosu falanda eklenince fiyat artıyor tabi.

    1800 biraz abartılı geldi banada ama gerçek olduğu ve sorunsuz olduğu kesin 400 dolara vericeksiniz peki sözleşme olayında zarar mı etmeyi düşünüyorsunuz anlamadım ki :S
  • 28-08-2008, 00:48:13
    #41
    bi bilseler böyle yazmazlar 1 ay sonra iphone kapanınca ah wah dersin neyse daha bişii demiyorum simasher gerçekten 1800 benim arkadaşlarım aldılar ordan biliyorum atmadım yani
  • 28-08-2008, 00:49:11
    #42
    siz gelin pocketpc alın destek sınırsız
  • 28-08-2008, 01:04:14
    #43
    Üyeliği durduruldu
    teknostyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi bilseler böyle yazmazlar 1 ay sonra iphone kapanınca ah wah dersin neyse daha bişii demiyorum simasher gerçekten 1800 benim arkadaşlarım aldılar ordan biliyorum atmadım yani
    yok kardeş attın demiyorum tam fiyatını bilemem ama yani 1 k üzeri olduğu kesin...
    Kapanıcak telefon isterseniz ben size 150 liradan n95 taklitleri getiriyim ne olucak yani ?
  • 28-08-2008, 01:09:47
    #44
    dğru söylüyorsun
  • 29-08-2008, 00:08:13
    #45
    Simasher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alan arkadaşa o zaman şimdiden geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum
    Amerika'da 200 dolara satılıyor bu doğru ama sözleşme yapmadan alamıyorsunuz. buda yaklaşık bin doları buluyor.Kargosu falanda eklenince fiyat artıyor tabi.
    1800 biraz abartılı geldi banada ama gerçek olduğu ve sorunsuz olduğu kesin 400 dolara vericeksiniz peki sözleşme olayında zarar mı etmeyi düşünüyorsunuz anlamadım ki :S
    arkadaşım şimdi bunu getırecek olan kişi benim arkadaşım bu yuzden telefonu garantili sayıyorum kendısı bir arkadaşa daha getirdi ve iphone ilk duyulmaya baslandıgında getırtrtırdı kendısı ve kapanmadıda tam suresini bilmiyorum ama 3-4 aydan fazladır kullandıgını biliyorum. .+ benim arkadaşım oldugu için garantili kapanırsa veya bozulursa para vermeden değiştirrim sorun değil + kargo parası vermicem arkadaşım kendısı gelecek gelırkende getırecek. . benım alacagım iphone da anlaşma falan yok direk 400$ ı verıyorum direk telefonumu alıyorum. .