teknostyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi bilseler böyle yazmazlar 1 ay sonra iphone kapanınca ah wah dersin neyse daha bişii demiyorum simasher gerçekten 1800 benim arkadaşlarım aldılar ordan biliyorum atmadım yani
yok kardeş attın demiyorum tam fiyatını bilemem ama yani 1 k üzeri olduğu kesin...
Kapanıcak telefon isterseniz ben size 150 liradan n95 taklitleri getiriyim ne olucak yani ?