1200 lira iPhone 'a vermek yerine PocketPC almanızı tavsiye ederim.
iPhone yazılımları ücretli tutun ki cracklisini buldunuz Apple, iPhone daki yazılımı direk elinizdeki cihaza müdahale ederek silme olanağı mevcut.