• 26-08-2008, 19:28:57
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    artin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Getirteceğin iphone 1 nesiL mi yoksa 3g mi?
    1 nesil ama arkadaşlar yanılmıyorsam 3g yazılımın adı yanı 1 nesıl olsa bile 3g yazılımını yukleyebiliyoruz. .
  • 26-08-2008, 19:31:34
    #29
    Alıntı
    1 nesil ama arkadaşlar yanılmıyorsam 3g yazılımın adı yanı 1 nesıl olsa bile 3g yazılımını yukleyebiliyoruz. .
    türkiye şartlarında şuan için 3g çok gereksiz bence.
  • 26-08-2008, 19:32:45
    #30
    eger biraz daha beklersen turkcell yakında şatışa cıkartıyor iphone 3g'yi hem senin için sorun olmazdı garanti bakımından.Şahsen ben bekliyorum turkcelllin cıkartmasını
  • 26-08-2008, 20:20:18
    #31
    Abd'de bulunan arkadaşım 16gb 1.nesil'i ikinciel olarak 225$'a almış. 4 aylık cihazmış.

    Bana da bulursan al bi tane dedim. İnşallah bulur yoksa Türkiye'de 2-3 kat fazla para vermek gerekecek
  • 26-08-2008, 20:40:05
    #32
    Üyeliği durduruldu
    ayhanlicina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eger biraz daha beklersen turkcell yakında şatışa cıkartıyor iphone 3g'yi hem senin için sorun olmazdı garanti bakımından.Şahsen ben bekliyorum turkcelllin cıkartmasını
    sözde vodafone getirecekti türkiyeye iphone yi hala bekliyoruz
  • 26-08-2008, 20:59:48
    #33
    CyberData adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sözde vodafone getirecekti türkiyeye iphone yi hala bekliyoruz
    evet gelsede alsak su iphone.
  • 26-08-2008, 23:32:28
    #34
    ayhanlicina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eger biraz daha beklersen turkcell yakında şatışa cıkartıyor iphone 3g'yi hem senin için sorun olmazdı garanti bakımından.Şahsen ben bekliyorum turkcelllin cıkartmasını
    ABD de 400$ sıfırı burada sıfırı olacak 900-1100 arası bence oradan getırtmek daha mantıklı
  • 26-08-2008, 23:36:25
    #35
    arkadaşım lütfen araştırmadan yazma abd de 199$ ve orada at&t sözleşme imzalıyorsun iki yıl boyunca bu hatıı kullanıcam diye ve bu da telefonla ile birlikte toplam ücret 1800$ ediyor Saygılar...
  • 26-08-2008, 23:38:41
    #36
    Almak istiyen arkadaşlar için Konum


    Saygılar...