artin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iphone satan varmı ?
55
●3.467
- 26-08-2008, 19:32:45eger biraz daha beklersen turkcell yakında şatışa cıkartıyor iphone 3g'yi hem senin için sorun olmazdı garanti bakımından.Şahsen ben bekliyorum turkcelllin cıkartmasını
- 26-08-2008, 20:40:05Üyeliği durduruldusözde vodafone getirecekti türkiyeye iphone yi hala bekliyoruzayhanlicina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2008, 20:59:48evet gelsede alsak su iphone.CyberData adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2008, 23:32:28ABD de 400$ sıfırı burada sıfırı olacak 900-1100 arası bence oradan getırtmek daha mantıklıayhanlicina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2008, 23:36:25arkadaşım lütfen araştırmadan yazma abd de 199$ ve orada at&t sözleşme imzalıyorsun iki yıl boyunca bu hatıı kullanıcam diye ve bu da telefonla ile birlikte toplam ücret 1800$ ediyor Saygılar...
yoksa Türkiye'de 2-3 kat fazla para vermek gerekecek