artin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Getirteceğin iphone 1 nesiL mi yoksa 3g mi?
1 nesil ama arkadaşlar yanılmıyorsam 3g yazılımın adı yanı 1 nesıl olsa bile 3g yazılımını yukleyebiliyoruz. .