Konu
iphone satan varmı ?
26-08-2008, 23:36:25
#35
teknostyle
arkadaşım lütfen araştırmadan yazma abd de 199$ ve orada at&t sözleşme imzalıyorsun iki yıl boyunca bu hatıı kullanıcam diye ve bu da telefonla ile birlikte toplam ücret 1800$ ediyor Saygılar...