Alıntı
1 nesil ama arkadaşlar yanılmıyorsam 3g yazılımın adı yanı 1 nesıl olsa bile 3g yazılımını yukleyebiliyoruz. .
türkiye şartlarında şuan için 3g çok gereksiz bence.