ayhanlicina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eger biraz daha beklersen turkcell yakında şatışa cıkartıyor iphone 3g'yi hem senin için sorun olmazdı garanti bakımından.Şahsen ben bekliyorum turkcelllin cıkartmasını
ABD de 400$ sıfırı burada sıfırı olacak 900-1100 arası bence oradan getırtmek daha mantıklı