• 24-08-2008, 15:03:06
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşalr iphone almak istiyorum kesınlıkle çizik vs olmamalıdır ( sıfır da olabilir ) tüm aksesuarlarıyla beraber kutusunda iphone arıyorum az kullanılmış olabilir
    elinde olupta satmak isteneler lutfen fiyat ve ne kadar sure kullanıldıgını yazabilirlerse sevinirim
  • 24-08-2008, 17:59:23
    #2
    satan yokmu arkadaşlar veya alabileceğimiz herhangi biryer
  • 24-08-2008, 19:26:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    0 Alabilirim ağustosta gidiyorum amerikaya 900$ alırım 8 gb
  • 24-08-2008, 19:34:46
    #4
    T4h4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 Alabilirim ağustosta gidiyorum amerikaya 900$ alırım 8 gb
    900$ mı daha ucuz diye biliyordum ?
  • 24-08-2008, 19:51:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    merhaba dilersen
    elimde 1 adet var fiyatıda 950 ytl olur
    çok az kullanılmış
    tertemiz bir cihazdır..


    saygılar
  • 24-08-2008, 19:54:11
    #6
    WebdenAlsak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba dilersen
    elimde 1 adet var fiyatıda 950 ytl olur
    çok az kullanılmış
    tertemiz bir cihazdır..
    saygılar
    garantili mi ?
  • 24-08-2008, 20:00:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    myben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garantili mi ?
    evet garantili
    daha alalı zaten 4 ay gibi bir zaman oldu
    tüm hatlarla calısıyor unlock edilmiş 1.1.4 versiyon
    tertemiz bir cihaz
  • 24-08-2008, 20:11:41
    #8
    WebdenAlsak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet garantili
    daha alalı zaten 4 ay gibi bir zaman oldu
    tüm hatlarla calısıyor unlock edilmiş 1.1.4 versiyon
    tertemiz bir cihaz
    garantili olması guzel ama tr dekı fiyatıyla sizi verdıgınız fiyat arasında çok bir fark yok yanı 950 yi verecek olsam 200 daha verırım sıfırını alırım

    bu yuzden teşekkürler arkadaşlar Sahibinden.com - Türkiye'nin en büyük e-ticaret platformu - Oto, Emlak, Bilgisayar, Cep Telefonu, Elektronik, Antika, Giyim, Mobilya, Eleman / İş Arayanlar ve daha fazlası
    buradaki arkadaş 700 ytl ye getırıyormus sizce ne kadar guvenılırdır ? sizce bu arkadaştan alınır mı ? sizce mantıklı bişey mı ? tanımadıgınız birisinden yurt dışından gelen teli almak ?
  • 24-08-2008, 20:30:29
    #9
    Özellikle elden almanızı tavsiye ederim, çünkü malumunuz çin malı kaynıyor ortalık. Bu şekilde tezgaha getirilen bir kaç kişi tanıyorum. Gerekirse Gittigidiyor.com vs. alışveriş sitelerinden alacaksanız satıcı ile konuşun teknik bilgi isteyin ve şehir bakımından mümkünse elden alın. iPhone 3G'den sonra eski modeli elden çok düşük fiyatlara çıkartıyorlar özellikle şu günlerde.