Özellikle elden almanızı tavsiye ederim, çünkü malumunuz çin malı kaynıyor ortalık. Bu şekilde tezgaha getirilen bir kaç kişi tanıyorum. Gerekirse Gittigidiyor.com vs. alışveriş sitelerinden alacaksanız satıcı ile konuşun teknik bilgi isteyin ve şehir bakımından mümkünse elden alın. iPhone 3G'den sonra eski modeli elden çok düşük fiyatlara çıkartıyorlar özellikle şu günlerde.