myben adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bak ucuza bulmuşsun

durma al sanırım daha önce iphone kullanmadın
resimden görerek ilk defa alıyorsun
Eger ilk alıyorsan hiç alma diyeyim
Yok şimdi diyelim benden aldın telefonu en ufak bir sürüm güncellemede
arıza yaptı diye karşı tarafın başını agrıtırsın
hem kendi canını sıkar hemde karşı tarafınkini
sana iyi alışverişler
iyi günler