myben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
garantili olması guzel ama tr dekı fiyatıyla sizi verdıgınız fiyat arasında çok bir fark yok yanı 950 yi verecek olsam 200 daha verırım sıfırını alırım
bu yuzden teşekkürler arkadaşlar Sahibinden.com - Türkiye'nin en büyük e-ticaret platformu - Oto, Emlak, Bilgisayar, Cep Telefonu, Elektronik, Antika, Giyim, Mobilya, Eleman / İş Arayanlar ve daha fazlası
buradaki arkadaş 700 ytl ye getırıyormus sizce ne kadar guvenılırdır ? sizce bu arkadaştan alınır mı ? sizce mantıklı bişey mı ? tanımadıgınız birisinden yurt dışından gelen teli almak ?
e güzel arkadaşım
bak ucuza bulmuşsun
durma al sanırım daha önce iphone kullanmadın
resimden görerek ilk defa alıyorsun
Eger ilk alıyorsan hiç alma diyeyim
Yok şimdi diyelim benden aldın telefonu en ufak bir sürüm güncellemede
arıza yaptı diye karşı tarafın başını agrıtırsın
hem kendi canını sıkar hemde karşı tarafınkini

sana iyi alışverişler
iyi günler