Simasher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alan arkadaşa o zaman şimdiden geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum
Amerika'da 200 dolara satılıyor bu doğru ama sözleşme yapmadan alamıyorsunuz. buda yaklaşık bin doları buluyor.Kargosu falanda eklenince fiyat artıyor tabi.
1800 biraz abartılı geldi banada ama gerçek olduğu ve sorunsuz olduğu kesin 400 dolara vericeksiniz peki sözleşme olayında zarar mı etmeyi düşünüyorsunuz anlamadım ki :S
arkadaşım şimdi bunu getırecek olan kişi benim arkadaşım bu yuzden telefonu garantili sayıyorum kendısı bir arkadaşa daha getirdi ve iphone ilk duyulmaya baslandıgında getırtrtırdı kendısı ve kapanmadıda tam suresini bilmiyorum ama 3-4 aydan fazladır kullandıgını biliyorum. .+ benim arkadaşım oldugu için garantili kapanırsa veya bozulursa para vermeden değiştirrim sorun değil + kargo parası vermicem arkadaşım kendısı gelecek gelırkende getırecek. . benım alacagım iphone da anlaşma falan yok direk 400$ ı verıyorum direk telefonumu alıyorum. .