myben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alakası yok. .!
ben 400$ a getirtiyorum ve istediğim hattı takabiliyorum + kutusunda + türkce +8gb
<kendi telefonunu satmak için konuya yalan yanlış mesajlar atmayınız>
benim alacağım telın garantısı olmayacak. . tek garantisi arkadaşımdan aldıgım ıcın sorun cıkarsa değiştirebileceğim. .
zannediyorum ki orada satan adamdan daha iyi bilemezsin
araştırmadan konuya yalan yanlış mesajlar atmayınız. . o telefonun buraya getırtırılmesi hersey ıcınde 400$ (baska yerde fiyat az da olsa artabilir ama kesınlıkle 1800$ olmaz! ben tanıdıktan aldıgım için 400$ olabilir)
alan arkadaşa o zaman şimdiden geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum

Amerika'da 200 dolara satılıyor bu doğru ama sözleşme yapmadan alamıyorsunuz. buda yaklaşık bin doları buluyor.Kargosu falanda eklenince fiyat artıyor tabi.

1800 biraz abartılı geldi banada ama gerçek olduğu ve sorunsuz olduğu kesin 400 dolara vericeksiniz peki sözleşme olayında zarar mı etmeyi düşünüyorsunuz anlamadım ki :S