• 27-05-2020, 18:29:42
    #10
    kesinlikle tavsiye etmem abim ve kız kardeşim aldılar bin pişman oldular kız kardeşiminki 2 ay geçmeden şarj alma sorunu başladı servise götürdük yaptık dediler hafta sonra gene aynı sorun oldu abim oyun oynamak için aldı pubg oynarken telefonu bildiğin yamulttu
    • MAJER
    MAJER bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-05-2020, 18:30:52
    #11
    Jaso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 yıl iphone kullandıktan sonra artık samsunga geciş yapma kararı almış dım bu kararı a70 alarak yaptım ama o gunden beri lanet ettim teknosadan sıfır olarak aldıgım a70 telefona sadece 1 hafta dayanabıldım Yüz okuması leş gibi karanlıkta yuzunuzu okumaz parmak ızı zaten çöp kamera ve içerik kısmını bilemiyorum o kadar ınceleme fırsatım olmadı ama hemen satttım iphone 11 ile devam ediyorum kafam rahat şak diye acıyor ekranı
    Açıkçası ömür boyu iPhone kullanmamış birisi olarak artık biraz korkuyorum denilebilir
    İçime sinmiyor iPhone

    RamazaNxOny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yaklaşık 1 hafta kullandım o fiyata gördüğüm en iyi tel diyebilirim başka iyiler vardır belki ama kullandığım için en iyisi o diyorum.
    Teşekkür ederim
    Kameraları hakkında bir yorumda bulunabilir misiniz? Ön ve arka kamerayı da bol bol kullanmayı düşünüyorum

    metinx09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan a70 ile yazıyorum 2 haftadır kullanıyorum içiniz rahat olsun çok güzel bundan önce p20 lite kullanıyordum
    Teşekkür ederim
    Kameraları hakkında bir yorumda bulunabilir misiniz? Ön ve arka kamerayı da bol bol kullanmayı düşünüyorum



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle tavsiye etmem abim ve kız kardeşim aldılar bin pişman oldular kız kardeşiminki 2 ay geçmeden şarj alma sorunu başladı servise götürdük yaptık dediler hafta sonra gene aynı sorun oldu abim oyun oynamak için aldı pubg oynarken telefonu bildiğin yamulttu
    Açıkçası telefonu oyun için değil de stabil bir kullanım için istiyorum
    Mailler ve whatsapp kullanırken Xiaomi gibi sorun yaratmasa yeterli olur
    Birde kamera özellikleri de çok iyi geldi. Aradığımı burada buldum diyebilirim.
    Yine de öneriniz için teşekkürler
  • 27-05-2020, 18:34:18
    #12
    Kamerası gerçekten tatmin edici ön ve arka kamerası gayet iyi iosçuları dinlemeyin bence onlar hep Android'i kötülüyor bende iPhone kullandım banada iPhone leş geliyor herşey sınırlı hiçbişey yapamıyorsunuz android özgürlüktür
  • 27-05-2020, 18:34:26
    #13
    Üyeliği durduruldu
    MAJER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası şuanda ki telefonum Xiaomi ve maalesef memnun değilim. Bildirim çubuğu çok saçma.
    Bazen bildirim gelmiyor. WhatsApp'a kendim girmezsem mesaj olup olmadığını anlayamıyorum.
    Fantik bir Xiaomi hayranıydım ancak kullandıktan sonra yaşadıklarım artık uzak durmama sebep oluyor
    Teşekkür ederim, büyük ihtimalle ben de samsung a70 alacağım. En azından şimdiye kadar kullandım ve biliyorum, eminim hayırlı olsun size şimdiden.
  • 27-05-2020, 18:36:17
    #14
    Redmi Note 8 pro kullanıyor babam Çok memnun Kendimde A50 benim telefondan çok daha hızlı anladıgım kadarı ile
  • 27-05-2020, 18:36:45
    #15
    kronikmuhalif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim, büyük ihtimalle ben de samsung a70 alacağım. En azından şimdiye kadar kullandım ve biliyorum, eminim hayırlı olsun size şimdiden.
    metinx09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kamerası gerçekten tatmin edici ön ve arka kamerası gayet iyi iosçuları dinlemeyin bence onlar hep Android'i kötülüyor bende iPhone kullandım banada iPhone leş geliyor herşey sınırlı hiçbişey yapamıyorsunuz android özgürlüktür
    Gerçekten teşekkürler
    Aslında kafamda kesinleştirmiştim ancak bu güzel yorumlar daha da motive etti
    Hayırlısıyla siparişi veriyorum
  • 27-05-2020, 18:37:06
    #16
    Ben a50 kullanıyorum çok memnunum hocam. A51 veya A70 tercih edebilirsiniz kesinlikle öneririrm. Bana sorarsanız a51 ama tabi size kalmış bir durum hangisini tercih edeceğiniz.
  • 27-05-2020, 18:40:03
    #17
    Hayırlı olsun
  • 27-05-2020, 18:45:48
    #18
    omerfarukxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben a50 kullanıyorum çok memnunum hocam. A51 veya A70 tercih edebilirsiniz kesinlikle öneririrm. Bana sorarsanız a51 ama tabi size kalmış bir durum hangisini tercih edeceğiniz.
    Teşekkür ediyorum
    Sanırım A70'de karar kıldım

    Güzel yorumunuz için tekrar teşekkürler