Ben a50 kullanıyorum çok memnunum hocam. A51 veya A70 tercih edebilirsiniz kesinlikle öneririrm. Bana sorarsanız a51 ama tabi size kalmış bir durum hangisini tercih edeceğiniz.
Teşekkür ediyorum

Sanırım A70'de karar kıldım
Güzel yorumunuz için tekrar teşekkürler