omerfarukxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben a50 kullanıyorum çok memnunum hocam. A51 veya A70 tercih edebilirsiniz kesinlikle öneririrm. Bana sorarsanız a51 ama tabi size kalmış bir durum hangisini tercih edeceğiniz.
Teşekkür ediyorum
Sanırım A70'de karar kıldım

Güzel yorumunuz için tekrar teşekkürler