kronikmuhalif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim, büyük ihtimalle ben de samsung a70 alacağım. En azından şimdiye kadar kullandım ve biliyorum, eminim hayırlı olsun size şimdiden.
metinx09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kamerası gerçekten tatmin edici ön ve arka kamerası gayet iyi iosçuları dinlemeyin bence onlar hep Android'i kötülüyor bende iPhone kullandım banada iPhone leş geliyor herşey sınırlı hiçbişey yapamıyorsunuz android özgürlüktür
Gerçekten teşekkürler
Aslında kafamda kesinleştirmiştim ancak bu güzel yorumlar daha da motive etti
Hayırlısıyla siparişi veriyorum