Ben 4 ay kadar önce almıştım. 128 GB olan modeli kullanıyorum ben, hafıza konusunda oldukça iyi ve portre modu çok başarılı. Tek tavsiyem kılıfsız kullanmamanız. Arka kapak çizilmeye çok müsait çünkü. Şimdiden hayırlı olsun
25
●359


benim için önemli olan güncellemeleri düzgün alması ve şarjın gün boyu yeterli olması
gerisi zaten hemen hemen tüm telefonlarla aynı özellikler diyebiliriz.