• 27-05-2020, 18:24:13
    #1
    Merhabalar,

    Samsung Galaxy A70 Önerir misiniz?
    Bir çok tanıtım videosunu izledim ve kamerası, teknik özellikleri vs gayet güzel geldi.

    Bir saat içinde sipariş vermeyi düşünüyorum.

    MAJER müşterilerine bilgilendirme;
    WhatsApp hattımıza şuanda ulaşamıyoruz. En kısa sürede tekrar whatsapp hattımız hizmetinizde olacaktır.

    İyi çalışmalar.
  • 27-05-2020, 18:25:25
    #2
    Kendim kullanmadim hocam fakat kullanan arkadas ve akrabalarimin tamami memnun.
    O fiyata en iyi cihaz odur vs diye net bir sey diyemem yani ama memnun olmayan gormedim.
    • MAJER
    MAJER bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 27-05-2020, 18:26:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    redmi note8 pro ile arasında kaldım ben de.
  • 27-05-2020, 18:26:33
    #4
    Hocam bizde almak için 70 le 51 arasında kalmıştık . 51le arasında az bir fiyat farkı var 51 e de bakın derim .memnunuz.
  • 27-05-2020, 18:27:20
    #5
    kronikmuhalif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    redmi note8 pro ile arasında kaldım ben de.
    Açıkçası şuanda ki telefonum Xiaomi ve maalesef memnun değilim. Bildirim çubuğu çok saçma.
    Bazen bildirim gelmiyor. WhatsApp'a kendim girmezsem mesaj olup olmadığını anlayamıyorum.
    Fanatik bir Xiaomi hayranıydım ancak kullandıktan sonra yaşadıklarım artık uzak durmama sebep oluyor
  • 27-05-2020, 18:27:22
    #6
    Şuan a70 ile yazıyorum 2 haftadır kullanıyorum içiniz rahat olsun çok güzel bundan önce p20 lite kullanıyordum
  • 27-05-2020, 18:27:36
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam yaklaşık 1 hafta kullandım o fiyata gördüğüm en iyi tel diyebilirim başka iyiler vardır belki ama kullandığım için en iyisi o diyorum.
  • 27-05-2020, 18:27:58
    #8
    PayPal + Wise + Revolut
    5 yıl iphone kullandıktan sonra artık samsunga geciş yapma kararı almış dım bu kararı a70 alarak yaptım ama o gunden beri lanet ettim teknosadan sıfır olarak aldıgım a70 telefona sadece 1 hafta dayanabıldım Yüz okuması leş gibi karanlıkta yuzunuzu okumaz parmak ızı zaten çöp kamera ve içerik kısmını bilemiyorum o kadar ınceleme fırsatım olmadı ama hemen satttım iphone 11 ile devam ediyorum kafam rahat şak diye acıyor ekranı
  • 27-05-2020, 18:28:51
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendim kullanmadim hocam fakat kullanan arkadas ve akrabalarimin tamami memnun.
    O fiyata en iyi cihaz odur vs diye net bir sey diyemem yani ama memnun olmayan gormedim.
    Teşekkür ederim

    bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizde almak için 70 le 51 arasında kalmıştık . 51le arasında az bir fiyat farkı var 51 e de bakın derim .memnunuz.
    Açıkçası bende ona baktım ama A70 nedense içime daha fazla siniyor