Kendim kullanmadim hocam fakat kullanan arkadas ve akrabalarimin tamami memnun.
O fiyata en iyi cihaz odur vs diye net bir sey diyemem yani ama memnun olmayan gormedim.
Teşekkür ederim
Hocam bizde almak için 70 le 51 arasında kalmıştık . 51le arasında az bir fiyat farkı var 51 e de bakın derim .memnunuz.
Açıkçası bende ona baktım ama A70 nedense içime daha fazla siniyor