redmi note8 pro ile arasında kaldım ben de.
Açıkçası şuanda ki telefonum Xiaomi ve maalesef memnun değilim. Bildirim çubuğu çok saçma.
Bazen bildirim gelmiyor. WhatsApp'a kendim girmezsem mesaj olup olmadığını anlayamıyorum.
Fanatik bir Xiaomi hayranıydım ancak kullandıktan sonra yaşadıklarım artık uzak durmama sebep oluyor